Announce: rcscripts

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Červenec 19 23:28:04 CEST 2000

Ahoj!

> 	No, a to je prave vyhoda RedHatovskeho systemu - novy balik si
> nainstaluje dalsi soubor do /etc/rc.d/init.d a vytvori symbolicke linky,
> coz lze udelat jednim prikazem chkconfig. Proto ten system je tak "slozity",
> aby se umoznily davkove instalace programu prostym pridanim nebo zrusenim
> souboru. To se samozrejme tyka i dalsich podobnych RedHatovskych
> vylepseni jako /etc/sysconfig/network-scripts, /etc/profile.d,
> /etc/X11/xinit.d a podobne.

To mi je samozrejme jasne, ale jeste stale to neni duvod k tomu, aby byly
redhatovske startup scripty tak rozsahle, pomale a plne duplikovaneho kodu.
Ja jsem si svuj system tvoril kdysi davno pro svoji potrebu a na svych
serverech jsem jedine rad, kdyz si kdejaky balik nemuze pripisovat, co se
mu zachce, do startup scriptu, ale samozrejme neni problem muj system
trivialne rozsirit, aby umoznoval takove doinstalovavani (budto jej naucit
cist vice souboru a nebo jeste lepe napsat jednoduchy program, ktery bude
umet pridavat a ubirat nove polozky pri instalaci/deinstalaci -- tim
zustane efektivita i prehlednost zachovana a bude fungovat i automaticke
instalovani).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"What? DosShell wasn't supposed to be a joke?"