Announce: rcscripts

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červenec 19 14:07:14 CEST 2000

Martin `MJ' Mares wrote:
: Zdravim!
:
: > Zkrátka, pokud se podaří tenhle projekt dotlačit do zdárného konce, bude
: > to skvělé.
:
:    Take jsem nad timto problemem sveho casu premyslel -- ani ne tak proto,
: ze by mi vadilo, jak Linux bootuje pomalu, ale spis mi cely system startup
: scriptu prisel neprehledny a tezkopadny. A tak jsem si vyvinul jednoduchy
: Ceckovy program (ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/linux/sss-0.0.tar.gz),
: ktery se o spousteni a shazovani vsech systemovych sluzeb stara na zaklade
: velice jednoducheho popisu v /etc/daemons, ktery vypada asi takto:
:
	No, a to je prave vyhoda RedHatovskeho systemu - novy balik si
nainstaluje dalsi soubor do /etc/rc.d/init.d a vytvori symbolicke linky,
coz lze udelat jednim prikazem chkconfig. Proto ten system je tak "slozity",
aby se umoznily davkove instalace programu prostym pridanim nebo zrusenim
souboru. To se samozrejme tyka i dalsich podobnych RedHatovskych
vylepseni jako /etc/sysconfig/network-scripts, /etc/profile.d,
/etc/X11/xinit.d a podobne.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/