Mam divneho RedHata 6.2 ?!?!?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 20 03:38:52 CEST 2000

Dne St, 19 čec 2000 Mila Kuchta napsal(a):
>Zdravim,
>
>David Sumsky <thebigone na centrum.cz> píše v diskusním
>příspěvku:20000719135123Z534614-8302+427 na mail.centrum.cz...
>
>Tak ho nepouzivejte!

>A dival jste se poradne?

Ja jsem se take dival a nenasel a to me take stve kdybych to vedel tak jsem
nemusel kupovat dve CD.
Copak to je takovy problem skontrolovat co je napsane v prirucce která ma 40
stran.
Napriklad tam melo bit Doom, Pingus, XFree86 4.0, Mozilla a at jsem hledal jak
chtel tak jsem to take nenasel - prosim kde to na tom CD je - je to na druhe
strane CD  :-D

> [...]
>neni chyba nekde mezi zidli a klavesnici, zvlaste pokud jde o lidi, kteri ve
>svem volnem case a zadarmo pracuji na tom, aby uzivatelum jako Vy (neberte
>to osobne, neznam Vas) umoznily pouzivat kvalitni software, prestoze si ho
>sami upravit umi, coz ale pro vetsinu ostatnich muze byt neprekonatelny
>problem, a kterych ja si nesmirne vazim. Predevsim si uvedomte, ze ukolem
>tymu kolem Milana Kerslagera neni vydavat vlastni distribuci, ale snazit se
>ji ucinit pouzitelnou (a cenove nenarocnou) pro ceskeho uzivatele.

Ano  nikdo jim nebude spilat zato ze neco bude prelozeno spatne, neco bude
chybne, ale tech chyb je tam na me moc.

>A prosim, neurazte se. Nebylo to mysleno jako nejaky utok proti Vasi osobe,
>spise dobra rada.

Doufam ze se nikdo z autoru distribuce neurazil, ale klidne bych snesl jeste
mesic spozdeni kdyby tam nebylo tolik chyb.

>S pozdravem
>
>Mila Kuchta
>
>P.S.: Pokud mate i jine, nez esteticke vyhrady, tak napiste co Vam nejde.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |