Mam divneho RedHata 6.2 ?!?!?

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Červenec 19 21:08:26 CEST 2000

Zdravim,

David Sumsky <thebigone na centrum.cz> píše v diskusním
příspěvku:20000719135123Z534614-8302+427 na mail.centrum.cz...
> Dobry den,
> poridil jsem si dvou-CD RedHat 6.2(od CPRESSU), ale mam s nim jen
> problemy a jsem velice nespokojen.

Tak ho nepouzivejte!

> 1. Spousta veci mi tam chybi a pritom tam mely byt:
> XFree4.0, ARCHIV LINUXOVE KONFERENCE (na to jsem se tesil),
> baliky pro Emacs - ascii, blackbook, blinking-cursor - to by tam
> melo byt, aspon se tak pise v CD1/doc/GNU-Emacs-RHCZ-6.2.txt

A dival jste se poradne?

> 2. Nektere veci jsou tam zbytecne 2x a zabiraji misto na CD:
> na obou CD je pod adresarem doc ci RH-DOC: gsg, instal-guide, ref-
> guide
> na obou CD je jeden a tentyz kernel (nebo ne?!?) pod
> CD1/RedHat/RPMS a CD1/local/updates
> no, celkem jsem napocital asi 150 MB dat navic ...

Okopirujte si to CD na disk a kouknete na velikost :-)

> Prosim Vas, je to tak normalni, ze tam tolik veci chybi a tolik
> veci je tam navic nebo jsem dostal skutecne nejake odflagnute
> vydani???

Dobra rada (nad zlato). Vzdy, nez zacnete nekoho osocovat, ujistete se, ze
neni chyba nekde mezi zidli a klavesnici, zvlaste pokud jde o lidi, kteri ve
svem volnem case a zadarmo pracuji na tom, aby uzivatelum jako Vy (neberte
to osobne, neznam Vas) umoznily pouzivat kvalitni software, prestoze si ho
sami upravit umi, coz ale pro vetsinu ostatnich muze byt neprekonatelny
problem, a kterych ja si nesmirne vazim. Predevsim si uvedomte, ze ukolem
tymu kolem Milana Kerslagera neni vydavat vlastni distribuci, ale snazit se
ji ucinit pouzitelnou (a cenove nenarocnou) pro ceskeho uzivatele.

A prosim, neurazte se. Nebylo to mysleno jako nejaky utok proti Vasi osobe,
spise dobra rada.

S pozdravem

Mila Kuchta

P.S.: Pokud mate i jine, nez esteticke vyhrady, tak napiste co Vam nejde.