isdn a dial on demand (stale vytaci)

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Červenec 20 12:27:43 CEST 2000

Dobry den

zamenil jsem klasicky modem za isdn kartu a vyskytl se mi takovy
problem, linka je neustale vytacena a pokladana.
je v rezimu auto a hangup timeout je nastaven na 120s Pak se polozi,
trva to asi od 3 do 10 minut a zase se vytoci, pak to zase odpadne a tak
dokola.

Na serveru je naistalovan qmail, squid, apache, bind. Zajimave ze na
normalni lince to nedelalo, sem tam se sice vytocilo zbytecne ale ne
rozhodne tak casto.

Jak lze zjistit co konktretne ma potrebu komunikovat a vytoci tu linku?

Na isdn jsem pouzil script z www.stk.sk v podstate beze zmeny.

Diky za tipy

S pozdravem

Petr Zapadlo