isdn a dial on demand (stale vytaci)

Radek Smidl smidl na antaris.cz
Pátek Červenec 21 09:43:12 CEST 2000

Petr Zapadlo wrote:

> Dobry den
>
> zamenil jsem klasicky modem za isdn kartu a vyskytl se mi takovy
> problem, linka je neustale vytacena a pokladana.
> je v rezimu auto a hangup timeout je nastaven na 120s Pak se polozi,
> trva to asi od 3 do 10 minut a zase se vytoci, pak to zase odpadne a tak
> dokola.
>
> Na serveru je naistalovan qmail, squid, apache, bind. Zajimave ze na
> normalni lince to nedelalo, sem tam se sice vytocilo zbytecne ale ne
> rozhodne tak casto.
>
> Jak lze zjistit co konktretne ma potrebu komunikovat a vytoci tu linku?

> [...]

Dobry den,

jsem na tom uplne stejne. Navic, na dvou serverech mi stejna konfigurace chodi
(zatim). Na tom chybovem jsem udelal nasledujici zmenu, ktera zatim pomohla.
Vypnul jsem fetchmail jako demon a poustim ho pouze pri vytaceni. To bylo ale
metodou pokus omyl. Taky bych rad vedel, cim to opravdu je.

Nashle

--
Radek Smidl, smidl na antaris.cz
Systemy a site