Novy debian?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Červenec 20 11:05:38 CEST 2000

On 19 Jul 2000 13:51:55 +0200, Pavel Janík ml. wrote:

: Věty typu "Debian je známý tím, že ..." si prosím odpusťte. Je to jako
: "agentura JednaPaníPovídala(tm)".

Ale no, nic tak strasneho zase nepovedal a JPP by to bolo,
keby to nebola pravda :-) Taketo generalizacie robi kazdy
pouzivatel (a nielen software) a treba s tym vediet zit.

Kazdy vyvojovy model ma svoje plusy a minusy - vo firme
nas napr. zacina uz stvat SuSE, pretoze vypustaju verzie
prirychlo, zakaznici chcu mat vzdy to najnovsie a pre nas
to znamena taku platformu postavit a robit regresne testy
nasho SW aj na nej. Pri 4 verziach za rok to dost rychlo
zacne liezt do penazi (a na nervy). A to bude za chvilu
Linux 2.4 a glibc 2.2 - to bude zase zabava...

Nesledujem vyvoj Debianu, ale pokial ma skutocne historiu,
ze a) definuje nejake ocakavane terminy a b) tieto terminy
sa zvyknu presvihnut o niekolko mesiacov, je na case zmenit
bud a), alebo b) :-)

BTW, neda mi nerypnut si: pokial ludom z Debianu stoji za to
pisat thready so stovkami prispevkov o tom, ci zrusit non-free
sekciu alebo nie a pomaly je treba vytvorit ustavny sud pre
spravnu interpretaciu dokumentov napisanych pred niekolkymi
rokmi, necuduj sa potom otazkam na temu, na ktorom mieste
v zozname priorit je napr. aktualnost distribucie.

A mame "zadelano" na peknu flamewar :-)

Zdravi
--
				Stano