Novy debian?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 20 14:05:06 CEST 2000

Stanislav Meduna <stano na trillian.eunet.sk> writes:

> Nesledujem vyvoj Debianu, ale pokial ma skutocne historiu,
> ze a) definuje nejake ocakavane terminy a b) tieto terminy
> sa zvyknu presvihnut o niekolko mesiacov, je na case zmenit
> bud a), alebo b) :-)

Nebo si zvyknout :-)

> BTW, neda mi nerypnut si: pokial ludom z Debianu stoji za to
> pisat thready so stovkami prispevkov o tom, ci zrusit non-free
> sekciu alebo nie a pomaly je treba vytvorit ustavny sud pre
> spravnu interpretaciu dokumentov napisanych pred niekolkymi
> rokmi, necuduj sa potom otazkam na temu, na ktorom mieste
> v zozname priorit je napr. aktualnost distribucie.

Zakladni cile Debianu jsou popsany v

"Social Contract" with the Free Software Community

http://www.debian.org/social_contract

z tohoto dokumentu jasne vyplyvaji priority, ktere si debian
vytycil. Aktualnost distribuce jsem tam nikde nenasel. Z toho
dokumentu take vyplyva, ze vsechny diskuse o non-free a "ustavnim
soudu" jsou nadrazeny vetsine ostatnich otazek.

Tyto otazky budou jiste nabyvat vyznamu v postupujici komercionalizaci
linuxu.

> A mame "zadelano" na peknu flamewar :-)

Vzhuru do toho.

Brno, Czech Republic