pripojeni k inetu pres ISDN AVM Fritz!X PC

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Červenec 20 14:35:27 CEST 2000

> Rekl bych ze jsem zahledl v dokumentaci ze konkretne tohle podporovano neni a
> nebude.
>
> Zkuste se podivat do /usr/src/linux/documentation/isdn
> a na www.isdn4linux.de
>
> Takze tak.
> Ale AVM Fritz! mi chodi dobre.

To jste me moc nepotesil, mam delat sit, pouzit tohleto pro pripojeni k
internetu, chtej mit doma NT domain controller a NTckum fakt moc nerozumim :-(
Nevim jak bych delal firewall a IP tunell, tak jsem chtel dat linux, ale takhle
mi vychazi obskurni kombinace NTcka pro Fritz!X, Linux na firewall, proxy,
IPtunel a jeste jedny NTcka pro NT domain controller. Nejsem moc nadseny, snad
to vyresi NT server ve vmware-u.

Libor Chocholaty