pripojeni k inetu pres ISDN AVM Fritz!X PC

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Červenec 20 14:40:31 CEST 2000

> To jste me moc nepotesil, mam delat sit, pouzit tohleto pro pripojeni k
> internetu, chtej mit doma NT domain controller a NTckum fakt moc nerozumim :-(
> Nevim jak bych delal firewall a IP tunell, tak jsem chtel dat linux, ale takhle
> mi vychazi obskurni kombinace NTcka pro Fritz!X, Linux na firewall, proxy,
> IPtunel a jeste jedny NTcka pro NT domain controller. Nejsem moc nadseny, snad
> to vyresi NT server ve vmware-u.
>
> Libor Chocholaty

A nebude lepsi dotycneho presvedcit na neco jineho?
Pokud uz to ma koupene tak pridat nejakou isdn kartu,
Fritz! stoji kolem 4000,- a nt podstatne vice, stejne vmware. Nehlede na to ze na
router Vam staci pentium 16MB Ram a pro vmware s nt budete muset mit pekne
nabouchanej stroj.
S pozsdravem

Petr Zapadlo