bridge

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pátek Červenec 21 10:42:41 CEST 2000

sorry za replay

zobral som mini HOWTO ako je dobrym zvykom a krok po kroku som
nakonfiguroval stroj rh 6.2 (potom skuska aj na rh 6.1) kernel 2.2.14 svoj
s bridgingom
zkompiloval som brcfg a nahodil podla navodu
ale nejde ani bohovi
po precitani faq a prejdeni moznych chyb po jednej nie som mudrejsi
karty su realtec 10/1000 (rtl8139.o)
pozeral som OpenBSD a tam su interfaces Bridge0 a Bridge1, podla navodu by
to tam malo byt len o bindnuti interfaceof na device Bridge[n], skusal to
niekto prevadzkovat na linuxe alebo na xBSD
tiez som videl na origos rh jadre nejaky brg iface, ten co je zac -
vyzera na bridgeovaci
ak je tak ako sa k nemu enslavuje eth
ak hej kde je nejaka lepsejsia doku k tomu ako sa ma nastavit filtrovanie
na tom bridgei a ako tomu dat IP na dialkove menezovanie
pripadne ako som mal este nieco dokompilovat do jadra okrem bridgingu
dajte vediet

dz