VYRIESENE: Re: ISDN

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pondělí Červenec 24 15:05:54 CEST 2000

ISDN ASUS ISDNLINK 128K PnP PCI je podporovana v jadre modulom hisax.o ako
type 35
staci to modeprobnut a uz to je (ak mate zakompilovane)
vyrobca sice pise ze treba drivery od neho ale tie materialy su stare
takze staci 2.2.16 a korektna konfiguracia jadra

> ISDN podpora v Linuxu je v dokumentaci jádra
> (/usr/src/linux/Documentation/isdn/*) a speciálně tahle karta je na seznamu
> podporovaných v souboru README.HiSax, takže by neměl být problém ji zprovoznit
> s jakýmkoliv jádrem i bez modulu od výrobce.

poslusne hlasim ze sucham nohami
skratka ma zaslepilo ze dany driver bol k dispozicii len v zkompilovanej
podobe na strankach asuscom.com.tw a ani ma nenapadlo sa pozriet do README

:>>>>

nech hodi do mna prvy kamen ten z vas kto je nevinny

:>>>>>

Sorac

dz