Problemy s appletalkem na Linux serveru

Edmund edmund na atlas.cz
Pátek Červenec 21 14:00:54 CEST 2000

Dobry den,
mam dotaz ohledne spojeni MACa a Linuxoveho serveru. Podle navodu jsem
na serveru rozjel protokol appletalk. Z MACa tento server vidim, ale
nemohu se k nemu prihlasit jinak nez guest. Na serveru je zalozen
uzivatel vande a skupina fotostudio. Jak uzivatel, tak i skupina maji
plny pristup do adresare /home/studio, ktery je nastaven jako viditelny
pro appletalk ( v AppleVolumes.system) stejny uzivatel a skupina jsou
nastaveny na MACu, ale presto mi stale hlasi, ze je spatne heslo.
Mozna by mohl byt problem s tim, jak MAC posila hesla. Nevim jestli je
posila kodovane nebo jako cisty text. A vlastne ani nevim, kde  na
linuxu nastavit v jake forme je ma ocekavat.
Dale me napadlo, jestli v nejakem konfiguracnim souboru ( nejspis
afpd.conf) nemusi byt explicitne uvedeni uzivatele, kteri maji pristup
povolen. Ale o tom jsem nenasel ani zminku.
Nema nekdo nejaky napad? Predem diky

Petr Vanicky : edmund na atlas.cz