XFree86/konzole , serial vs. PS/2 mouse

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Sobota Červenec 22 10:35:26 CEST 2000

   From: Martin Edlman <edlman na fortech.cz>
   Date: Fri, 21 Jul 2000 13:43:14 +0200

   > 	jeden kratkej dotaz: lze nejak sw nastavit citlivost mysi (na konzoli i

konzole - man gpm, hledejte accel a delta
X Window System - man xset, hledejte mouse

   > 	A prece jeste jeden dotaz: nezkousel nekdo honit dve krysy najednou v
   > XFree86 (4.0)? Podle xf86cfg by to snad melo jit - vytvorily se me dva
   > Pointing Device - mouse1 a mouse2, jeden ma option "CorePointer", druhej
   > "SendCoreEvents". Ale funguje jen jedna krysa (seriova), jak pohnu
   > druhou (PS/2), tak X spadnou signalem 11.

Co zkusit gpm v modu repeater a nechat jej ovládat více myší?

   > 	Ne ze bych to potreboval, pouzivam a potrebuju jen jednu krysu (leda,
   > ze bych si dal na kazdou stranu klavesnice jednu a podle toho, ktera
   > ruka by byla volna, bych sahl po kryse). Ale jen pro zajimavost bych
   > chtel vedet, jestli to jde rozchodit a jak. (ve woknech to funguje :)).

V Linuxu samozřejmě také :-) Měl jsem k dispozici notebook s "tyčinkou i
ploškou" :-) a pokud jsem do PS/2 připojil myš a zároveň další na sériový
port, dokázal jsem rozchodit všechny čtyři. Jenom bylo trošku složitější se
v tom orientovat :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz