bridge

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Pátek Červenec 21 17:10:39 CEST 2000

Ja som zobral archiv konfery a:

Stare brcfg funguje len na jadrach 2.0.x (vid archiv
1999-11); upravu pre 2.2.x robil (ak sa nemylim)
Dan Ohnesorg ... ... nasiel som volaco:

http://dali.feld.cvut.cz/~dan/bridgex-0.3.tar.gz

Alebo bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz pise dna 21.7.2000 o
http://opensource.captech.com/bridge/ (alternativny bridge)

> na tom bridgei a ako tomu dat IP na dialkove menezovanie
> pripadne ako som mal este nieco dokompilovat do jadra okrem
> bridgingu

Aj na bridgovanom rozhrani sa da nastavit IP adresa;
osobne som na bridgi nastavil len host routy na server,
z ktoreho som robil management.

TIP: myslim, ze tip "Hladajte v archive"
by sa mal objavovat castejsie :)

--bye,
	slob. rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>