Kde najit BrutusWare?

ondrej suchy list na kyberdigi.cz
Sobota Červenec 22 10:25:54 CEST 2000

z puvodniho popisu si nejsem jist, ze jde o brutalware, ten nic jako
automaticke mountovani disku a podobne veci neumi.

> Nevim, dokumentace neexistuje ;-)

existuje - http://web.underground.cz/brutalware/
podotykam, ze brutalware nebyl urcen pro zacatecniky a tomu odpovida
i dostupna dokumentace.

> Ale autor slibuje, že se polepší.

nepolepsi, nebot projekt je ukoncen. (autor udajne s odchodem z puvodni
firmy prisel o pocitac s prehistorickou verzi slackware, na ktere byl
brutalware zalozen. navic neni zajem, neni cas atd. ;)

oficialnim nasledovnikem je terminal linux, ktery je mensi a lepsi.
URL najdete pomerne slozite pri prolezani boardu na serveru hysteria.sk.

  ondrej