Specialna aplikacia Linuxu

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Sobota Červenec 22 10:35:29 CEST 2000

   From: Ladislav Pčola <pcola na tahanovce.sk>
   Date: Sat, 22 Jul 2000 04:47:42 +0200

Zdravím,

   > No, niesom v Linuxe az tak "doma", ale zda sa mi ze si to predstavujem inak:
   > pravdepodobne X server by mal byt spusteny len jeden, a na nom jedina
   > aplikacia - ta nasa ktora by vedela kreslit vo fullscreene na vsetky
   > monitory + obsluhovat vsetko ostatne... Nejedna sa o viac samostatnych
   > aplikacii - kazda na jednom monitore - ale o jednu so siestimy vystupmi na
   > monior (aj ked v konecnom dosledku je to vec architektury programu).

ano, takhle to funguje - pouze jeden X server pro všechny karty. Je
záležitostí aplikace, na kterých screenech bude mít zobrazeno okno.

   > Prakticky celeho software vnutri. Jadrom pocinajuc nasim SW konciac.
   > Maximalne ztazit pristup co i len k binarnej verzi softwareov. Dajme
   > tomu ze do velkosti niekolko MB to sme schopny urobit. Dalej kodovany
   > disk alebo co...

Tento problém je neřešitelný. Vždy existuje cesta, jak jej obejít. Někdy
složitější, někdy jednodušší. Zajímavou metodou může být např. navázání
samotné aplikace na sériové číslo (pouze IDE) disku - viz např. hdparm -i
/dev/hda.

Samozřejmě - www.kerneli.org
--
Pavel Janík ml.