Zapnuti LBA pri instalaci RH 6.1 (drive: Pomoc!)

Zdenek Kabelac kabi+www na fi.muni.cz
Neděle Červenec 23 20:27:33 CEST 2000

Miroslav Lednicky wrote:

> Dobry den!
>
>     Mozna si vzpomenete na muj drivejsi popis toho, co se mi podarilo.
> Myslim, ze zas tak off-topic, jak jsem si driv myslel, to nebude.
>
>     Jeste jednou popisu situaci:
>
> Pri instalaci RH 6.1 jsem zapnul LBA pro pristup na disk. Po restartu
> WIR95
> prohlasili, ze nemuzou pracovat v 32 bitovem rezimu a prepli se do
> rezimu MS-DOS.
> Zjistil jsem, ze tohle se da napravit editaci registru Windows. Jenze
> jeste pred tim
> musim nabootovat Win2000, jinak se to miji ucinkem. :-O
> [...]

Pokud ma 2.2.10 problemy s diskem a ten je trochu vetsi kapacity - doporucuji
pouzit 2.2.16.

Jinak pokud v BIOS-u zadate v jake rezimu se pristupuje na disk, tak
windows-um
by to melo stacit a linux by se s tim mohl vyrovnat sam. (Pripadne mu
muzete pomoci parametrem o bootovaneho kernelu)

Kdyby jste tomu hodne rozume daly by se delat ruzne triky s fdiskem ale to je
asi vazne jen pro zasvecene takze do toho se radeji nepoustejte