Zapnuti LBA pri instalaci RH 6.1 (drive: Pomoc!)

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pondělí Červenec 24 07:58:18 CEST 2000

Miroslav Lednicky wrote: [upraveno]

> Dobry den!
>     Jeste jednou popisu situaci:
>
> Pri instalaci RH 6.1 jsem zapnul LBA pro pristup na disk. Po restartu
> WIR95
> prohlasili, ze nemuzou pracovat v 32 bitovem rezimu a prepli se do
> rezimu MS-DOS.
> Problem je v tom, ze Win95 spatne inicializuji PCI IDE radic. A ted to,
> co souvisi
> s Linuxem:
>     Problem se vyskytuje pouze pri pouziti jadra 2.2.XX. Smazal jsem RH,
> nainstaloval
> [...]

Jak to tak posloucham, co mate za radic (desku)? Jestli to nebude nejaky
radic, standardne zahrnuty v RH jadre a to mu "neco" zapnulo (zjisteni
toho "neco" bude vec druha a tezsi... :-) Snad se toho nekdo, kdo vidi
do HW vice, ujme).
A kdyz jste kompiloval to nove jadro, mel jste tam zapnute nejake
specialni volby ohledne PCI radicu? A co hdparm, s tim jste neco
nenastavoval?

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708