vlozeni datumu v nazvu souboru

Stepan Toth TOTH na rhino.svkul.cz
Pondělí Červenec 24 09:54:08 CEST 2000

Krasny den preju,

Potreboval bych vkladat nazvy souboru jako datumy a nejak jsem
nenasel (spatne hledal,nebo prehled),jak to provest.
Muze me nekdo nakopnout smer.

Diky vsem predem.

Stefi.

S pozdravem
Stepan Toth (Stepanek, Stefi, Stepino, Stephano, apod. :-))  )
office:                                         home:
State research library in Usti nad Labem        Nova 1407/38
e-mail: Stepan.Toth na svkul.cz                    Usti nad Labem
        toth na svkul.cz                           400 03
        stefi na volny.cz                          Czech Republic
www:    http://www.volny.cz/stefi
        http://www.slovan-usti.cz/
        http://www.volny.cz/k_2/
tel:   +42047 522 08 11
              520 91 26                  Phone:+42047/553 0839
mobil: +420603 471630
    Pokud mi potrebuje neco rychle oznamit napiste na:
                +420603471630 na sms.paegas.cz
     Pozor!!!! piste pouze 160 znaku Dekuji Pozor!!!!