pouzivani pasky

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Červenec 24 13:39:35 CEST 2000

No ja pouzivam pasku jednoduse pomoci tar-u :-)
tar cf /dev/st0 <co_chci_ulozit>
nebo
tar cf /dev/nst0 ...

nst0 po skonceni prikazu neprevine pasku na zacatek a muzes ukladat dalsi archiv
pro posouvani a tak vubec se pouziva `mt', "man mt" je dost obsahly. Rescue disketa se dela pokud vim pomoci mkbootdisk.
Libor