pouzivani pasky

David Toman dtoman na pef.skoda.cz
Pondělí Červenec 24 13:59:30 CEST 2000

Mám přesně stejnou mechaniku. Byl jsem nucen HW kompresi vypnout, kvůli kompatibilitě při přenosech dat. Dělá se to pomocí switchů na spodní straně mechaniky, návod na
www.hp.com. Po vypnutí komprese se mechanika hlásí jako HP 35470A.

S pozdravem
D. Toman

trenyrky na post.cz wrote:

> Zdravim.
> Mam pasku HP35480A a pres device /dev/st0 jsem schopny na pasku sahnout. (tzn ze kontrolky na pasce blikaji
> a natahnpo se prislusne moduly)
>
> Dalsi vec je, ze paska ma hardware kompresi. Mam to pouzivat? Jak se to da vypnout/zapnout?
>
> Diky moc za rady.
> Pavel

This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBA Management  tel.   : +420 19 7734935
Penzijni fond SKODA, a.s.       fax    : +420 19 7733290
nam. Ceskych bratri 8           GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic    e-mail : dtoman na pef.skoda.cz