Zase XFree 4.0 + ceska klavesnice

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Červenec 24 16:44:18 CEST 2000

On 24 Jul 2000 09:09:56 +0200, Martin Edlman wrote:

:> ani 4.0, ani 4.0.1 a je to teda bez zaruky.

: ja mam 4.0

To ste ale prvy, komu 4.0 funguje... Divne.

: no - xkbsel se mi jevil jako zachrana, ale mam dotaz? Zkousel jste to s
: cestinou? Ja totiz at zvolim cs nebo cs_y, tak mam vzdycky klavesnici
: "qwertz".

Ja osobne asi nie, ale pouziva to vcelku dost ludi a zatial
som ziadnu hlasku nedostal. Pozriem sa na to.

: chyba prave ve volani a nastavovani y/z u ceskych klavesnic, zkousel
: jsem to zmenit, ale bez patricnyho vysledku.

Po zmene treba xkbseldb -R

: U slovenskych klavesnic to funguje dobre.

Urcite mate aktualnu verziu? - kedysi nejaky problem s ceskou
klavesnicou bol.

Zdravi
--
					Stano