Zase XFree 4.0 + ceska klavesnice

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pondělí Červenec 24 20:50:19 CEST 2000

Zdravim,

> : ja mam 4.0
>
> To ste ale prvy, komu 4.0 funguje... Divne.

nemelo by to fungovat? Stahnul jsem si XFree86-4.0-0.6.src.rpm a
prekompiloval - bez problemu, krome nekolika tun warningu pri kompilaci
(obvykly hlasky o nekompatibilite navratovych typu). Vsechno funguje v
pohode - az na cestinu :-(.

> : chyba prave ve volani a nastavovani y/z u ceskych klavesnic, zkousel
> : jsem to zmenit, ale bez patricnyho vysledku.
>
> Po zmene treba xkbseldb -R

uz jsem to mezitim nahodou zjistil, takze uz me to funguje taky.

> : U slovenskych klavesnic to funguje dobre.
>
> Urcite mate aktualnu verziu? - kedysi nejaky problem s ceskou
> klavesnicou bol.

mam xkbsel-0.13, je nejaka novejsi verze?

--

Martin Edlman
Fortech s.r.o, Litomysl