Novy debian?

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Pondělí Červenec 24 20:55:25 CEST 2000

"Ing. Miloslav Ponkrác" wrote:

> Dobrý den,

> distribuce

Jinak k tem otazkam: ne, ne, ne.  Z pochopitelnych duvodu.  Kazdy
release Debianu je delsi dobu zkousen, aby byla jistota, ze to
opravdu funguje.

> Teoreticky už mělo Potato (jak se Debianu 2.2 říká) vyjít. Jenomže Debian je
> známý tím, že o mnoho měsíců prodlužuje termíny, takže se vůbec nebudu
> divit, když se ho dočkám až příští rok. Asi před třemi měsíci jsem prosil
> někoho, zda by mi nepřepálil Potato na CD, a odpověď byla, že je to
> zbytečné, protože za měsíc vyjde. Houby s octem vyjde, ještě si počkáme.

Mam tady nejakou verzi, co jsem palil Snekovi, muzu vypalit znova.
Muzu i stahnout znova, kdyz mi nekdo rekne odkud (nechce se mi to
hledat, jedu na woodym).

--
Ondřej Surý <ondrej na globe.cz> Globe Internet s.r.o.http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Pláničkova 1, 162 00 Praha 6