zahadne umrtie stroja 2x

diamant na d-c.sk diamant na d-c.sk
Pondělí Červenec 24 22:26:10 CEST 2000

> Zdravim
>
> Vyskytol sa mi zahadny problem ..
> Situacia : stroj , Debian 2.2 frozen, beziaci ako gw pre 2 firmy. 2x
> klasicke
> ne2000 + 1x proxim symphony, kernel 2.2.15. Stroj po nabootovani ide aj
> mesiac, ale pokial na pustim ping, klasicky ping, jeho casy odozvy sa
> zvacsuju
> az sa stroj stane nedosiahnutelny. Proste vyzera to tak ako keby zablokoval
> pristup z internetu na eth2 (proxim). Z vnutornej siete ping na eth2 ide ale
> za neho uz nie. Na stroji bezia klasicke sluzby ako na gw: ssh a ipchains
> [...]

No , takze po jemnej konzultacii so znamym som dosiel k zaveru ze ta siet je
zafloodovana. Takze kladiem otazku dalsiu :
Je mozne aby na 2 mbit linke, kde je traffic denne niekolko kb nastal flood
pomocou jedneho klasickeho pingu bez nastavenia velkosti pusteneho paketu ?
Je mozne nastavit MTU na sietvoke na hodnotu vyssiu ako 1500 , a je to
"zdrave" nastavenie ?

Dakujem .. (dufam ze nie znova sam sebe)

--
 Daniel  Ciprus