Novy debian?

Petr Stanek snek na penguin.cz
Úterý Červenec 25 00:24:59 CEST 2000

"Ing. Miloslav Ponkrác" wrote:

> Souhlasím.

Hmm, urcite nechci davat 4x do roka 1700,- Kc za upgrade, kdyz mam
Debian
s daleko lepsi a vetsi skladbou programu. Navic komercni programy v SuSE
jsou pouze casove omezena Dema! Pravdou je ze Debian nema nejhezci
instalaci,
ale nemuzete tech 30 minut instalace vydrzet bez mysi?

> To netvrdím, ani nemám žádnou zapšklost vůči firmám. Naopak si čím dál více
> myslím, že jedině komerční firmy jsou schopny dotáhnout Linux do slušné, pro
> běžného člověka vhodné podoby. Bohužel zatím takový Linux neznám, ale třeba
> jednou se objeví. (I výše jmenované SUSE mě zklamalo, protože povětšinou
> není schopno jednoduše chodit s běžným hardware.).

Nenito ani tak linuxem, jako podpora OS ze strany vyrobcu Hardware?
Myslite ze pod UnixWare, OS/2, BeOS budete natom lepe !?

> Možná je problém v tom, že komerční subjekty si nemohou dovolit to, co
> nekomerční. Nemohou si třeba dovolit nedostupnost své distribuce pro
> veřejnost. Proto vlastně tato diskuse začala. Když se mluvilo o Debianu,
> uvítal bych alespoň na titulní stránce www.debian.cz informaci o tom, kde
> člověk může získat CD Debianu. Například na www.freebsd.cz se to dozvíte
> odkazem přímo z titulní stránky. Možná je to tím, že Debian je řízen z
> prostředí, kde je problém s rychlým připojením na Internet podstatně menší
> problém, než v Čechách. Tudíž tam nikoho nenapadne, proč by si to lidi
> [...]

Kouknete se na http://puk.penguin.cz/ tam ze CD napriklad sehnat.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 0604/239711
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux    http://www.penguin.cz