zahadne umrtie stroja 2x

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Úterý Červenec 25 08:44:56 CEST 2000

> No , takze po jemnej konzultacii so znamym som dosiel k
> zaveru ze ta siet je
> zafloodovana. Takze kladiem otazku dalsiu :
> Je mozne aby na 2 mbit linke, kde je traffic denne niekolko
> kb nastal flood
> pomocou jedneho klasickeho pingu bez nastavenia velkosti
> pusteneho paketu ?

Ano, pokud je ten ping na broadcast, zacnou odpovidat vsechny stroje.
V pripade, ze nemate prekladanou vnitrni sit je tak mozne pingnout na
broadcast adresu vasi vnitrni site.
Ma to i vlastni nazev "smurf attack" ;o)
Onehda jsem to zkousel na LAN (kombinace 100/10 Mbit) a "pro jistotu" s -f
(flood) parametrem a ucpal jsem celou LAN.
Colission rate namerena na paternim switchi 100MBit 70% - 80%.

Honza