dotaz na modul pro apache

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Úterý Červenec 25 12:11:42 CEST 2000

Zdravim,

> co musim udel pro to abych mohl HTML soubory aktualizovat a ukladat na
> server pomoci HTTP protokolu.
> Tedy jestli to pisu dobre potrebuji provadet opravy sveho webu pres
> proxy ktera me pusti jenom HTTP protokol.

no mozna by slo pouzivat WebDAV protokol. Existuje pro to modul do Apache a
podle mych zkusenosti funguje docela spolehlive a uspokojive. Stejne tak
existuje docela slusne mnozstvi WebDAV klientu vcetne napr. FrontPage od M$
a nebo radkove utilitky sitecopy pro Linux i wokna. Modul pro Apache viz
treba freshmeat.net - mod_dav.
Nakolik si to rozumi s proxy jsem nezkousel, ale komunikace jde komplet pres
HTTP.

S pozdravem
                              Robi

PS: JUNyKS server (www.junyks.cz) uz zase zije