Ako opravit superblok?

belicka belicka na ns.basl.sk
Úterý Červenec 25 11:26:37 CEST 2000

Nazdar vsetci.
Mam jeden velky problem. Prikazom fdisk v RH6.2cz linuxe
som rozdelil 3000MB disk na dve rovnako velke casti tak,
ze som najprv na celom disku vytvoril rozsirenu oblast:
    /dev/hdc1 Win95 Ext'd (LBA)
a potom logicke disky:
    /dev/hdc5 Win95 FAT32
    /dev/hdc6 Linux
Nasledne som restartoval pocitac do Win95 a sformatoval
/dev/hdc5 ako jednotku d:
Nakopiroval som do nej dost velke mnozstvo dat a restartoval
znova do Linuxu. Hned pri starte ma upozornoval ze nemam
naformatovanu jednotku /dev/hdc6 tak som tak urobil. To som
vsak asi nemal robit, lebo od vtedy sa mi nepodarilo
namountovat /dev/hdc5. Vypisuje chybovu hlasku:
    chybny typ ss, chybny prepinac, chybny superblok na /dev/hdc5
    alebo prilis mnoho pripojenych systemov suborov
Ja osobne tipujem na chybny superblok.

Poradte mi prosim ako mozem zachranit data na /dev/hdc5?
Za kazdy podnet budem nekonecne vdacny.

belicka na ns.basl.sk