prihlaseni do domeny MS pres LINUX Firewall

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Úterý Červenec 25 15:26:52 CEST 2000

On Tue, 25 Jul 2000, Vladislav Kral wrote:
> Subject: prihlaseni do domeny MS pres LINUX Firewall
> Vazeni,
>             muzete mi prosim nekdo poradit s nasledujicim problemem ?
> Jsem zatim pasivni uzivatel. V dokumentaci jsem to nenasel a ani
> znalejsi kolegove to nenalezli (vcetne howto).
Kdysi jsem mel podobny problem - mala sit pripojena pres modem,
jine IP adresy nez nase sit a nepouzival jsem WINS, ale DNS.
Pomohlo udelat alias DOMENA IN CNAME jmeno_domenoveho_serveru.
Od te doby se dokazali prihlasit do domeny.
A samozrejme jsem musel v casti vyhledavani domen v DNS dopsat
tu nadrizenou domenu.
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 21493