prihlaseni do domeny MS pres LINUX Firewall

Vladislav Kral vladislav.kral na worldonline.cz
Středa Červenec 26 16:31:59 CEST 2000

Pro informaci - posilam vysledek:

   * neprovozujeme WINS server
   * pripojil jsem se se zapnutym DNS s LMHOSTS v zalozce WINS, wins server zustal
     nevyplnen
   * v souboru LMHOST jsem mel spravnou adresu a jmeno domain serveru nasledovane
     #PRE #DOM:spf
   * exchange server pro e-mail nebezi na domenovem serveru, jeho adresu jsem do
     LMHOST zadal bez dalsich parametru

Po pripojeni dial-up se provedlo pripojeni do domeny, ale domenova prava mi
nefungovala, k exchange serveru jsem se tudiz neprihlasil. Pingnul jsem si na nej,
na nahodne jiny server jsem si ale nepingnul (pouzivam jmeno pocitace). Dal jsem
jeste overit mailbox v pro exch. server specifikovany IP adresou, ale neslo to (M$
snad nepouziva IP protokol - jede nejak divne pres NetBios ?!?!). Dale jsem
zkousel menit zaskrtnuti ve slozce WINS : pro wins pouzivat DNS a LMHOST. Bez
vetsiho uspechu. Nakonec jsem vse vratil a restartoval. po restartu uz jsem se do
domeny podruhe nepripojil.