Samba a volba username map

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Úterý Červenec 25 20:04:48 CEST 2000

Zdravim priznivce Samby,

mel bych jeden totaz ohledne %SUBJ.
Ma nekdo prakticke zkusenosti s uzitim teto volby? Pokud jsem se v
CONF souboru snazil pouzit premapovani pomoci tohoto, nefungovaly mi
nasledujici veci:
- mel jsem v definovanem souboru napr.
	user1 = user2
kdyz jsem se pokusil se prihlasit z Win klienta k sambe, v podstate
to zhavarovalo.
- neslo pouzit sekci [homes], pri pokusu mapovat toto
v BAT souboru na disk pri prihlasovani oznami, ze uzivatel tohoto
jmena (user2) neexistuje.
- pokud se v CONF souboru pouzivaly zavislosti na %U (predavane
uzivatelske jmeno od klienta), tak take.

Mel jsem zato, ze tato volba umozni "zamenit identitu", ze klient
predavany z Win bude nahrazen dle specifikovaneho souboru realnym
Linux uzivatelem.
A ne.
Delam neco spatne ? Nebo to k ma fungovat ?

--
L.V.
jezevec

---- neproslo jazykovou korekturou ----