Zase XFree 4.0 + ceska klavesnice - KONEC

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Čtvrtek Červenec 27 07:54:05 CEST 2000

Stanislav Meduna wrote:

> On 26 Jul 2000 08:53:29 +0200, Martin Edlman wrote:
>
> :> Su v tom rpm-ku nejake patche?
>
> : nekolik jo - tady jsou jejich jmena, pokud je chcete poslat, staci rict.
> : Patch imConv je ten od vas.
>
> Aha, potom je jasne, preco za 8859-2 znakmi nenasleduju
> vzdy dva nezmysly :-)
>
> Mala poznamka: tieto veci treba povedat hned na zaciatku diskusie
> (nevylucujem, ze som to prehliadol). Pokial totiz mate v subjecte
> XFree 4.0, vsetci predpokladaju verziu 4.0 priamo od XFree a nie
> rpm-ko s trinastimi dalsimi patchmi.

hmmm. to je mozny, ze jsem to nenapsal, omlouvam se.
Nicmene tak jako tak, prepinani cesky klavesnice pomoci standartnich
definic v /etc/X11/XF86Config se mi nepovedlo na XFree86 4.0 rozchodit.
Z odpovedi zucastnenych jsem ale pochopil, ze by to melo jit. Takze mam
dotaz - jaky XFree86 mate? 4.0? kompilovany ze zdrojaku? stazeny
binarky? RPM? ...
Ja jsem je prekladal ze SRPM + jsem k tomu pridal patch S.Meduny - v tom
stavu to NEFUNGUJE.

Ovsem reseni existuje - vcera jsem si stahnul a prelozil
XFree86-4.0.1-0.36.src.rpm a se stejnym XF86Config to FUNGUJE. Sice byla
jedna kruta vychytavka pri kompilaci, ale dilo se podarilo.

Vsem, ktery se mi snazili pomoct dekuju ...

	... ale stejne mi vrta hlavou proc to v 4.0 neslo! asi nejakej bug -
ale je uz v original 4.0 nebo je tam zavlecenej nejakym redhatim
patchem?

--

Martin Edlman
Fortech s.r.o, Litomysl