Zase XFree 4.0 + ceska klavesnice - KONEC

Čtvrtek Červenec 27 09:22:04 CEST 2000

On Thu, 27 Jul 2000, Martin Edlman wrote:

> 	... ale stejne mi vrta hlavou proc to v 4.0 neslo! asi nejakej bug -
> ale je uz v original 4.0 nebo je tam zavlecenej nejakym redhatim
> patchem?

RH prohlasili XFree 4.x za prioritu, protoze ho chteji mit v nove
distribuci (funkcni). Jejich lide sami produkuji patche, ktere se nasledne
submituji do mainstreamu XFree 4.x, takze nektere treba jsou v RPM, ale
nejsou jeste v posledni release XFree, avsak treba se nachazeji uz v
CVS XFree... kdo vi :-)

V soucasne dobe je potreba mit posledni verze XFree, protoze se porad
delaji opravy...

--
                        Milan Kerslager