XFree86

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Červenec 27 09:02:49 CEST 2000

> nainstaloval jsem si novou verzi XFree instalace probehla bez nejmensich
> problemu, take konfigurace nastaveni byla bezproblemova, ale jakmile jsem
> chtel nastartovat pro vyzkouseni X11 prikazem startx tak mi nabehl poze X
> server a nic vic tak jsem otocil poc a nabootoval do X11 a v tom okmazniku
> zacal kolotoc nebehl pouze X server a zasa se restartoval a tak porad
> dokola do te doby nez jsem ho kilnul navite kde ma co spatne nastaveno.
>
> VGA Matrox G400
> Monitor SONY 21'' G500
Něco podobneho jsem zažil také, zkontrolujte, zda vám běží xfs (font server) ve
verzi RPM (4.0.1), které mám je hledá totiž config soubor někde v /usr/x11/... a
ne v /etc /X11/ proto je nutné udělat na něho link. Když ho zkusíte spustit
ročně, on už řekne, kde mu to chybí.

Pavel

Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY s.r.o., Nezvalova 850, Hradec Kralove, 500 02
tel. +420 49 5513335, http://www.tmapy.cz

O  MAPACH VIME VSE: http://www.tmapserver.cz