XFree86

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Čtvrtek Červenec 27 18:34:43 CEST 2000

On 26 Jul 2000, marcel hustak wrote:

> verze XFree je 4.0.1
> ted se mi to povedlo dotlacit do takoveho stavu kdy mi najedou po spusteni
> startx nabehne twm manager ale pokud se pokusim nastartovat jiny tak mi to
> ohlasi tuto chybu
> "error in loading shared libraries /usr/X11R6/lib/lib/libX11.so.6 undefined
> symbol _fxstat"
> a vyhodi me to do promptu
> tataz chyba je kdyz se pokusim nastartovat X11 pres init..
> dival jsem se do toho logu a neni tam nic co by melo prioritu warning nebo
> critical.
> privitam jakoukolv radu jak s tim dal..

Zda se, ze Vas wm (a zrejme ani jine programy) si nerozumi s knihovnami k
tem XFree. Ja mam X 4.0.1 a funguje to bez problemu. Mem distribuci z rpm,
kterou tady nekdo pred nedavnem inzeroval.
Jestli jste ty X kompiloval, zkusil bych to znova, jestli mate binarky,
zkusil bych jine. Predtim bych se mozna podival na tu knihovnu. U me je
libX11.so.6 link na libX11.so.6.1.

--
Michal Kaspar

VSE Praha