samba

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Červenec 27 10:58:13 CEST 2000

Michal Kaspar wrote:

> Tohle vypada na nejaky problem s Klient site microsoft. Minimalne logovaci
> dialog by se korektne nainstalovane site objevit mel (tohle mi jednou
> delalo, kdyz jsem do 98micek SE nainstaloval sitovou podporu z nizsi
> verze. Po zapnuti se neobjevilo logovaci okno, musel jsem se odlogovat,
> pak se objevilo a po prilogovani sit fungovala normalne). To ze se sami
> nevidi taky neni uplne v poradku, ale neni to nenormalni (=obcas se stava
> i na plne funkcnich windows). Zkusil jste taky pomoci hledat ok. poc.
> najit ten server se sambou? Jestli ale funguje smbclient a windows ne,
> [...]

to jsem psal na zacatku, zkousel jsem Hledat poc, net use, nic nejede.
Ze zoufalstvi jsem ta okna preinstalil, zkousel jsem vsechno co ma neco
spolecneho se siti, ale je to stale stejne.
Pripominam ze ta 'sit' je pres PPP, cili neni aktivni ihned po
nastartovani
woken. Musim 'vytocit', pak radeji otocit sambu. Mozna proto se neobjevi
wokenni logovaci okno [chova se to tak i po reinstalaci]. Btw heslo si
vyzadalo po prvnim nastartovani, nechal jsem je prazdne.
Existuje nejaky duvod proc by tohle sdileni nemelo fungovat na vytacenem
spojeni 'z principu'?

Je zde nekdo komu neco podobneho chodi?

Uz si fakt nevim rady :-( Doufal jsem ze je zde nejaky znalec, ktery to
odhali pohledem na vypis z tcpdumpu...

--

                                    Jan Klügl