samba

Tomcat tomcat na cmail.cz
Neděle Červenec 30 03:15:31 CEST 2000

No tak tohle vypada, ze neni nastartovana sit. Dulezite je napr. poradi
v Ovl.panelech--Sit: pokud je prvni Prihlaseni do windows misto Prihlaseni
do site (nebo jak to je - momentalne mam spustene W2k), obvykle jsem se
se siti mohl jit vycpat. Prihlasovani pres PPP bych videl jako problem.
Ve firme nam to nikdy s TCPIP nechodilo (jen NetBEUI), takze nakonec
cela firma (40 PC loc. + 50 PC dialup) presla na NT.
Prihlasovaci dialog se neobjevi, protoze na Prihlaseni do Windows je prazdne
heslo (takze ho to nechce) a do site se neprihlasuje (nema to nastavene).
Bohuzel podpora TCPIP v 16bitovych wokenicich (nazyvat to 32bitovyma muze
jen naivni optimista nebo marketing. pracovnik M$) je i nadale velmi
stupidni.
Pri pokusech se Sambou a NT nebyly nejake vetsi problemy, ale s W9x to
bylo dost katastrofalni. Je bezne, ze W9x se casto nevidi ani peer to peer
sami mezi sebou (stejne jako Word obcas neni schopen nacist to, co sam
ulozil :-)

Martin "TomCat" Kocourek  Linux&Win $chizo
mail: mkocourek na wo.cz   GSM: +420-602-517866
"Tak nám zabili Kennyho, paní Müllerová..."
"To je irelevantní, veliteli!" (:>()