problem s nabootovanim

Čtvrtek Červenec 27 17:15:04 CEST 2000

Dňa Št, 27 júl 2000 ste (Milan Sorm) napísali:
> Thu, Jul 27, 2000 ve 05:04:02PM +0200 Petr Novotny napsal:
> #
> # On 27 Jul 00, at 17:02, Milan Sorm wrote:
> #
> # > # Co tak nabootovat s toho druheho disku a vyrobit si disketu?
> # >
> # > muzete mi alespon prosim poradit, jak nejakou boot-disketu vyrobit ?
> # > nikdy jsem to nedelal jinak nez dd nejakeho image na fd0.
> #
> # mkbootdisk
>
> to by asi slo, ale ma to jeden hacek. mam linuxovy stroj, ale ten ma
> [...]

Mozno nebudem teraz presny. (Nechce sa mi kvoli tomu rebootovat stroj).
Mam pocit, ze RHL bootovacka ma moznost napisat parametre jadra a tam
staci napisat root=/dev/hda...

Jadro bude s nej, ale root bude, kde ma byt. Potom uz len LILO.

Myslim.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk