problem s nabootovanim

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 27 17:20:44 CEST 2000

# >
# > to by asi slo, ale ma to jeden hacek. mam linuxovy stroj, ale ten ma
# > mechaniku, ktera poznamenava diskety (k smrti). takze bych to potreboval
# > vyrobit do souboru a pak si to nekde jinde uz muzu zkopirovat na disketu.
# > jak tomu zadat vyrobu do souboru (--device akceptuje jen zarizeni z /dev).
# >
# > --milan
#
# Mozno nebudem teraz presny. (Nechce sa mi kvoli tomu rebootovat stroj).
# Mam pocit, ze RHL bootovacka ma moznost napisat parametre jadra a tam
# staci napisat root=/dev/hda...
#
# Jadro bude s nej, ale root bude, kde ma byt. Potom uz len LILO.

Ano, to vim. Ale ja potrebuji pouzit ten mkbootdisk tak, aby mi ulozil do
souboru ten obraz diskety. Protoze ten stroj s mkbootdisk ma posahanou
disketovku.

--milan