zpomalený zvuk

Viktor Voráč montyjackovo na post.cz
Sobota Červenec 29 14:07:10 CEST 2000

Mam podobny problem. WAVy a CD jedou v pohode a MP3 se mi pekelne kousou.
Jenom kdyz je spustim z prikazove radky a nic jinyho nedelam, tak to vali.
XMMS, Freeamp nebo Kmp3 jsou dost pomaly. Snad jen ten Freeamp, kdyz vybec
ani
nehejbu mysi, jede. Vsichni mi tvrdej, ze je to slabou masinou.
Mam P-120, 32MB. Pritom jsem mel pred tim K5/90Mhz a po upgradu na 120
se to temer nezlepsilo. Holt asi to potrebuje aspon 200Mhz a nebo poradnou
davku ramky :-(((
--
Viktor Voráč
Nickname: MontyJack

"Pavel Jezek" <pj na i.cz> píše v diskusním příspěvku
news:8lphv1$7uv$1 na news.eunet.cz...
Zvuk (z wavu, mp3) se jeví jako by se přehrávalo zhruba poloviční rychlostí.
Při přehrávání CD je to OK, zřejmě se tak používá ze zvukovky jen zesilovač.
Nastavení v /etc/conf.modules je v souladu s nastavením v BIOS, resp. i
podle Device Manageru ve Windows 2000. Žádná podezřelá hlášení.
Můžete mi poradit?
Díky
PJ

zvukovka ESS 1888
jádro 2.2.16 (zkoušel jsem modulární i přímo zakompilované ovladače)
P-133, 32MB
software: xmms, freeamp, smix