zpomalený zvuk

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Sobota Červenec 29 22:02:57 CEST 2000

Dne So, 29 čec 2000 Viktor Voráč napsal(a):
>Mam podobny problem. WAVy a CD jedou v pohode a MP3 se mi pekelne kousou.
>Jenom kdyz je spustim z prikazove radky a nic jinyho nedelam, tak to vali.
>XMMS, Freeamp nebo Kmp3 jsou dost pomaly. Snad jen ten Freeamp, kdyz vybec
>ani
>nehejbu mysi, jede. Vsichni mi tvrdej, ze je to slabou masinou.
>Mam P-120, 32MB. Pritom jsem mel pred tim K5/90Mhz a po upgradu na 120
>se to temer nezlepsilo. Holt asi to potrebuje aspon 200Mhz a nebo poradnou
>davku ramky :-(((

Skus zmensit kvalitu prehravani a poznas zda je to lepsi, jinak mp3 jsem
prehraval na 486DX4 120Mhz a slo to, ale musel jsem ubrat na kvalite,
Ted mam K6-2 300Mhz 64Mb ram a kdyz v oknech prehravam tak se neda nic jineho
delat. (Da ale v prehravani vznikne chyba)
Proste chce to rychlejsi stroj.

Jinak pokud by se trhalo i prehravani *.wav tak s nejvetsi pravdepodobnosti
spatne nastavene IRQ u zvukovky.

>--
>Viktor Voráč
>Nickname: MontyJack
>E-mail: jump na volny.cz
>WWW: http://www.volny.cz/jump
>ICQ: 48861706

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Daląí informace o konferenci Linux