Jak na xkb maps?

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Červenec 31 11:38:08 CEST 2000

> Dobry den!
>
> Potreboval bych vytvorit mutlijazykovou .xkb mapu a bezne pouzivane
> 2x level x 2x group jsou pro tyto ucely zoufale malo. Zkusil jsem neco
> takovehleho:
>
>    key <AC01> {         [               a,               A      ],
>                         [    Arabic_sheen,               A      ],
>                         [     hebrew_shin,               A      ]       };
>
>  Funguje to, ale dost chaoticky, protoze se mezi 1, 2 i 3 grupou prepina
> pomoci jedine klavesy - AltGR. Nevite, jak v .xkb souboru nastavit, aby
> se to prepinalo jinou klavesou?

> [...]
Potykam se se stejnym problemem, pokud nekde najdete dokumentaci k XKB, prosim dejte mi vedet - chtel bych vytvorit cekou klavesnici pro X a 4 sloupce mi ani zdaleka nestaci - pripadne by jsme mohli svou praci koordinovat.

Richard S~puta