Srovnani Linux/Intel, Linux/SPARC,Solaris/SPARC .. jak na to?

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pondělí Červenec 31 18:25:47 CEST 2000

> To je problem sam o sobe: Oracle ;-)

noflame !!!!

oracle bezi velmi dobre na solarise so sparcom
oni to totiz na to optimalizuju
ak mate sparca tak radim solaris - ved je zadarmo
ono linux je fajn ale na sparc pre solaris by som ho tam nedaval
ledazeby to bol nejaky stary sun (ale hooodne stary)