dve otazky ohledne pppd

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Pondělí Červenec 31 20:06:53 CEST 2000

Zdenek Pizl wrote:

> a jakpak chcete routovat, kdyz neznate ani IP sveho konce PPP0 ? Budto musite
> mit staticke IP nebo nevim ...

To neni treba. Ja znam parametry te vzdalene site - adresu a masku - a
vim, ze je za rozhranim pppn. K tomu, abych mohl spustit ppp v on-demand
rezimu, potrebuji proste nejake adresy z rozsahu te vzdalene site, a je
celkem jedno, jsou-li spravne nebo ne, nebot
pomoci options ipcp-accept-local, ipcp-accept-remote mi vzdaleny ppp
server bud tyto adresy akceptuje k puziti, nebo mi vnuti vlastni
predstavu o tom, jak by mely vypadat. Ale i kdyz se adresy zmeni, cesta
do vzdalene site zustava stejna.

Jiri Kulhan