dve otazky ohledne pppd

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Červenec 31 20:19:36 CEST 2000

Dne Po, 31 čec 2000 jste napsal(a):
> Zdenek Pizl wrote:
> >
> To neni treba. Ja znam parametry te vzdalene site - adresu a masku - a
> vim, ze je za rozhranim pppn. K tomu, abych mohl spustit ppp v on-demand
> rezimu, potrebuji proste nejake adresy z rozsahu te vzdalene site, a je
> celkem jedno, jsou-li spravne nebo ne, nebot
> pomoci options ipcp-accept-local, ipcp-accept-remote mi vzdaleny ppp
> server bud tyto adresy akceptuje k puziti, nebo mi vnuti vlastni
> predstavu o tom, jak by mely vypadat. Ale i kdyz se adresy zmeni, cesta
> do vzdalene site zustava stejna.
>
> Jiri Kulhan

prominte hloupemu a nedovtipnemu nedochudceti, ze se pta, ale co Vam tedy brani
to naroutovat v na konci ppp skriptu ? Mi to nejak neni jasne, kdyz znate to,
co znate, nemel by tam byt problem ....

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...