dve otazky ohledne pppd

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Pondělí Červenec 31 20:37:54 CEST 2000

Zdenek Pizl wrote:

> prominte hloupemu a nedovtipnemu nedochudceti, ze se pta, ale co Vam tedy brani
> to naroutovat v na konci ppp skriptu ? Mi to nejak neni jasne, kdyz znate to,
> co znate, nemel by tam byt problem ....

No, problem je v tom, ze jde o callback, a ten ppp skript vypada asi
takto :
---------------
#!/bin/sh
RETVAL=1
until [ $RETVAL -eq 5 ]
do
	pppd call remote nodetach demand
	RETVAL=$?
	[ $RETVAL -eq 14 ] && pppd call remote-callback nodetach

done
exit

Ja potrebuji, aby ta cesta vznikla ve chvili, kdy se spusti prvni pppd,
a ne az pote, co skonci. Zatim to vypada, ze tesne pred spustenim ppp
budu muset spawnout nejaky jiny skript, ktery chvilku pocka a pak tu
routu nahodi, ale moc se mi to nelibi :-(

Jiri Kulhan