Abit BP6: problem s chladici

Livingston livingston na mbox.dkm.cz
Pondělí Červenec 31 21:42:46 CEST 2000

Predem se omlouvam za to, ze tento mail se primo nevztahuje na Linux,
ale tyka se to pocitace, na kterem Linux pobezi. Koupil jsem si boarda
Abit BP6 s dvema Celerony. Zapojil jsem chladice na DMI vystupy
napajeni a hle, bezi jen jeden chladic. Prohodil jsem draty, bezi ten
druhy. Zkousel jsem vypnout/zapnout ruzne veci v setupu, nic nemelo
absolutne zadny vliv.

Ted jedu 1 procesor v CPU1 a chladic musim mit zapojen do FAN2, jinak
nebezi. Pritom v setup mi ukazuje otacky u FAN1.

Jsem z toho jelen. Ma nekdo tento board, ktery pouziva DMI chladice?
Potkal nekoho podobny problem?

Nathan Cutler