Problemy s Hylafaxem

Vaclav Bittmann bittmanv na volny.cz
Pondělí Červenec 31 22:37:11 CEST 2000

Ahoj Vsichni,

mam problemy s Hylafaxem ( 41beta1_rh6 z rpm ) na RH 6.1 CZ instalovano
jako serverova instalace. Pocitac je 386/40, 32 MB Ram, ttyS jsou UART
16450

Prijem: nastavil jsem maximalni uroven logovani ( 65535 ) pro server i
session. dle logu pri inicializaci dochazi od modemu castecne zkomolena
odpoved ( misto OK jenom K atp ). Pracovni hypoteza: je schopna tato HW
konfigurace toto zvladnout. Vytizeni procesoru podle TOPu behem
inicializace nestouplo nad 15 %. Zatim tam nebezi nic specialniho, ale
ve vyhledu by tam mela bezet Samba ( jen jako domain master, ne jako
server s nabizenymi disky ), ppp & sendmail & bind pro prijem posty (
nikoli jako www a proxy )

Vysilani: Pres whfc ( na Win98, tiskarna aplle laserwriter ) vytvorim
job, ale pri jeho zpracovani se mi vysype na obrazovku vypis registru (
a vse ostatni ) od programu gs ( verze 5.10 ). Pokud jsem mu zkousel
predat .ps soubor z prikazove radky, tak mi vynadal, ze nemuze
inicializovat x-windows a vysype na mne registry.

Ma nekdo nejake napady co s tim ???

Vasek B.